dinsdag 13 juli 2010

DJ nieuws: Juli chart

Mijn DJ-chart van de maand juli bestaat louter uit tracks die ik heb opgenomen in mijn laatste mix: EverClectic 2. Deze set met electronica, dubstep en drum & bass is natuurlijk nog steeds te beluisteren op Mixcloud. Mocht je een van de tracks willen aanschaffen, dan maak ik het je bij deze gemakkelijk:

EverClectic 2 Chart
01 Bonobo - Kiara [ninja tune]
02 Burial - Archangel [hyperdub]
03 Ghosts On Tape - Predator mode (Roska remix) [wireblock]
04 Sub Focus - Could this be real [ram]
05 Breakage - Over [digital soundboy]
06 Breakage - Hard [digital soundboy]
07 Eat More Cake - Red sky (Lazybones dub remix) [urbantorque]
08 Underworld - Scribble [underworldlive.com]
09 Bellatrax - Can't hold back (Cappo mix) [news]
10 The Prodigy - Take me to the hospital (Sub Focus remix) [cooking vinyl]
11 88.3 - Wishing on a star (M-Beat dub mix) [urban gorilla]

Geen opmerkingen: