zondag 20 december 2009

DJ nieuws: Stem op mijn NGDJ-set

Danswinkel Beatport, DJ Magazine, sociaal muziekplatform Let's Mix en Pioneer organiseren een online DJ-wedstrijd: 'Next Generation DJ’ (NGDJ).

Met een goede mix en een groot netwerk moet het mogelijk zijn om een optreden te winnen tijdens de Winter Music Conference in Miami en een DJ-set officieel uitgebracht te zien via Beatport. Daar heb ik jouw stem voor nodig!

Ronde 1 loopt tot 31 januari. Om me te kwalificeren heb ik 200 stemmen nodig. Uit die lijst met gekwalificeerden worden de 100 hoogst gewaardeerde mixen geselecteerd voor ronde 2.

Tijdens de tweede ronde wordt aan de 100 overgebleven kandidaten gevraagd een mix te maken met een bepaald thema, dat door de jury wordt bedacht. Uit de 100 ingezonden sets voor ronde 2 kiest de jury 50 winnaars.

Maar eerst ronde 1 dus. Per persoon (e-mailadres) mag er 1 keer een waardering worden opgegeven voor mijn mix. Help mij verder naar de tweede ronde door te stemmen!

2 opmerkingen:

nilicule zei

Die 200 votes is de reden waarom ik besloot toch maar niet mee te doen aan deze compo. Riekt naar een compo die kan uitlopen op flink wat spam.

Bas Evers zei

Dat kan ik me voorstellen, nilicule, maar voor mij is Let's Mix een mooi podium. Ik heb nog geen wekelijkse radioshow zoals jij ;)