maandag 5 januari 2009

DJ nieuws: niet in halve finale Luminosity

Helaas helaas, vandaag zijn de 23 namen bekend gemaakt voor de halve finale van de Luminosity DJ contest. Ik zit er niet bij. Een juryrapport heb ik niet gekregen, dus de motivatie achter de keuze ken ik helaas niet.

Kijkend naar de lijst met winnaars (hieronder) kan ik wel een paar dingen bedenken. Zoals je ziet zijn slechts 4 van de 23 winnende sets in het genre progressive trance. En hoewel ik erg m'n best heb gedaan om een energieke mix neer te zetten, ligt progressive als omschrijving wel het dichtst bij wat ik het liefste doe. Wat me verder opvalt is dat veel winnende DJ's eigen edits gebruiken van bestaande nummers of zelfs eigen creaties.

Hoe dan ook, ik wens de overgebleven kandidaten natuurlijk enorm veel succes! De winnende sets zijn op vrijdag 30 januari te beluisteren op Afterhours.FM. De beste 3 draaien op 6 maart tijdens Before the Energy in Utrecht.

Winnaars (dj, leeftijd, land van herkomst, stijl)
Aiiwa, 20, Duitsland, uplifting trance
Amar S, 26, Zweden, progressive trance
DJX2, 28, UK, uplifting trance
Bluespark, 27, Italië, uplifting trance
Kris, 23, Noorwegen, progressive trance
Boban, 30, Nederland, uplifting trance
Flybob, 25, Zweden, tech trance
Frank van 't Ende, 21, Nederland, uplifting trance
Gutshot, 22, Nederland, uplifting trance
Layon, 22, Nederland, tech trance
Liam Wilson, 22, UK, uplifting trance
Liko, 20, Nederland, tech trance
Mark Robertson, 20, UK, uplifting trance
Morty Lines, 24, Noorwegen, progressive trance
Mr Marcellos, 30, Nederland, uplifting trance
Oscar Guez, 27, Spanje, uplifting trance
R@S, 24, Nederland, progressive trance
Showdown, 25 & 25, UK, uplifting trance
Skypirates, 21 & 24, Nederland, uplifting trance
Steve Carnie, 24, UK, tech trance
Tarva, 18, Nederland, uplifting trance
The Giant, 18, Nederland, uplifting trance
Zigo, 29, UK, uplifting trance

Geen opmerkingen: