zaterdag 5 juli 2008

DJ Nieuws: Nieuwe promomix

Over precies een week is het weer tijd voor DanceValley, het legendarische outdoor dancefestival in Spaarnwoude. Ik heb een zomerse mix in elkaar gezet met muziek die ik zou draaien als ik op de line-up zou staan. 70 minuten lang de beste nieuwe progressive - en neotrance met een vleugje electro. Veel luisterplezier en wie weet sta ik er volgend jaar echt!

Download de mix

Tracklisting:
01 vernal - take the plunge [black hole]
02 adam k & soha - twilight (chris barratt remix) [n.e.w.s.]
03 dinka - wildfire [unreleased digital]
04 chris reece - hallow (hallow fame dub) [unreleased digital]
05 john dahlbäck - pyramid [pickadoll]
06 dumb dan pres. the trouble - on my radar (dub) [dumb]
07 jaytech - groove nova (oliver smith tech remix) [anjunadeep]
08 inkfish & david west - hello piano [tolerant]
09 vadim soloviev feat. marcie - stay with me (genix’ summer stripped remix) [motion]
10 brian cross - paradise (dj observer & daniel heatcliff remix) [in charge]
11 action level - autorun (abstract vision remix) [akustika]
12 mauro picotto - ibiza angel (rex mundi remix) [big in ibiza]

Geen opmerkingen: