zondag 4 mei 2008

DJ nieuws: Runner-up in Eersel


Gisteravond was het dan eindelijk zover, de finale van de DJ-wedstrijd in Club J, Eersel. Het was een geweldige avond! Ik heb alles gegeven en veel enthousiaste reacties gehoord op mijn muziek en uitstraling, maar de jury koos uiteindelijk Liko als winnaar. Gefeliciteerd!

Ik kijk terug op een geslaagde DJ-contest, waarin ik drie rondes heb gewonnen en bij mijn eerste deelname direct ben doorgedrongen tot de finale. Een hele prestatie, wat mij betreft. Zeker voor herhaling vatbaar!

Voor de liefhebbers hier nog een overzicht van de platen die ik heb gedraaid:

Set 1 (45 min.):
1 Atlantis vs Avatar feat. Miriam Stockley - Fiji (Binary Finary future mix) [orange]
2 Albert Vorne - Formentera what (Gareth Emery remix) [club elite]
3 Oakenfold - Starry eyed surprise (Oliver Lieb remix) [mushroom]
4 Oceanlab - Sirens of the sea (Kyau vs Albert vocal mix) [anjunabeats]
5 ATB with Heather Nova - Renegade (Ronski Speed remix) [kontor]
6 Duderstadt - Muhanjala (Solar Movement remix) [afterglow]
7 Alex Bartlett feat. Anthya - Touch the sun (Duende vocal remix) [multiforce]
8 Maarten Hercules - Body fusion (Breakfast remix) [fraction]

Back to back 1 (30 min.; mijn bijdragen):
* André Visior & Kay Stone - Something for your mind (Giuseppe Ottaviani remix) [breathe]
* Whiteroom - Someday (EnMass remix) [captivating]
* Re-Ward - Ensure [black hole]

Set 2 (30 min.):
1 Ernesto vs Bastian - Dark side of the moon (DJ Shog remix) [central station]
2 Nic Chagall - San Fran [high contrast]
3 Cosmic Gate - Analog feel [black hole]
4 Krzysztof Chochlow - Reserve midnight (Sanda Flyn & Marc van Linden remix) [midway]
5 Pulser - Cloudwalking (Beatpusher remix) [atcr]

Back to back 2 (15 min.; mijn bijdragen):
* Factoria - Revive (Static Blue remix) [breathe]
* Marco V - Simulated (Marc Green remix) [id&t]

Geen opmerkingen: