maandag 21 april 2008

DJ nieuws: Stem nu! Bas Evers in finale Create Rookies

Op 27 juni organiseert trancegrootheid Misja Helsloot in Club Speakers te Delft "Create Rookies", een avond waar aanstormend DJ-talent zijn kunsten mag vertonen.

Jij kunt ervoor zorgen dat ik daar draai!

Om in aanmerking te komen heb ik -samen met 26 anderen- een mix ingestuurd van een uur. Na een zorgvuldig juryproces ben ik gekozen als een van de 4 finalisten! Nu is het aan het jullie om te bepalen welke DJ op 27 juni in Delft mag komen draaien tijdens Create Rookies. Mijn set staat in zijn geheel op de site van Create. Beluister 'm hier en stem op mij:

http://www.createyourself.nl/page/10/News-Create-Events.html

Meer info over Create Rookies:
http://partyflock.nl/party/120566:Create.html

De tracklisting van mijn set:

01 DONS & DBN feat. Kadoc - The nighttrain (John Dahlbäck remix) [kingdome kome]
02 Cressida - Lovely lies (Original dub) [euphonic]
03 Andrew Bennett - Area codes (MIKE's undergroove remix) [electronic elements]
04 Marninx pres. Monogato - Calling you [ava blue]
05 David & Carr feat. Jenny Colaizy - Every day (Hawk's nude n rude remix) [alter ego digital]
06 Noel Sanger - What are you looking for (Original vocal mix) [system]
07 Supüer - Minerva (Elevation remix) [enhanced progressive]
08 Zack Roth - Double overhead (Noel Sanger mix) [cloudbreak]
09 Airbase pres. Parc - Kingpin (Steve Allen & Ben Alonzi remix) [communicate]
10 Mike Koglin & Marc Vedo - Dirty monster (Richard Durand remix) [five a.m.]

Bedankt voor de support!

Geen opmerkingen: