zondag 27 april 2008

DJ nieuws: 3 mei in finale in Eersel!


Gisteravond was de halve finale van de jaarlijkse DJ contest van Club J in Café Jerommeke, Eersel. En die halve finale heb ik gewonnen! Aanstaande zaterdag 3 mei is de finale. Tegenstander is Liko. We draaien beiden trance en gaan onder meer back 2 back aan de slag!

Het zou leuk zijn als jullie mij komen supporten!
Meer informatie over de finale.

Ik heb gestreden tegen Joakin Romero, die een prima house set heeft neergezet, en General Electrick, die een beukende, dampende mix van electro op de tafel legde. Ik trad zelf als tweede aan en heb bij deze zwaarbevochten overwinning de volgende platen gedraaid:

1 Andrew Bennett - Area codes (M.I.K.E.'s undergroove remix) [electronic elements]
2 Seth Hutton feat. Judie Tzuke - Don't look behind you (Jaded Alliance remix) [captured]
3 Derek Howell - Ambiguous venture [proton particles]
4 Filterheadz - Blue sky happiness (Original mix) [love distortion]
5 [de plaat van DJ Leep, die er in het kader van de wedstrijd à la minute moest worden ingemixt]
6 Noel Sanger - What are you looking for (Vocal mix) [system]
7 David & Carr - Every day (Hawk's nude n rude remix) [alter ego digital]
8 Parker & Hanson - Let me be (Mike Koglin remix) [maelstrom]
9 Mike Koglin & Marc Vedo - Dirty monster (Richard Durand remix) [five a.m.]

Je kunt ook nog steeds bij Create Rookies op me stemmen om me een optreden te bezorgen in Delft!

Geen opmerkingen: