zondag 17 februari 2008

DJ nieuws: Winnaar kwartfinale Club J!

Gisteravond was de kwartfinale in de jaarlijkse DJ contest van Club J in Eersel. Ik trad aan tegen Joakin Romero en DJ Sigma, die ik ook al had ontmoet in de voorronde. Ik heb een spetterende tranceset neergezet van een uur, die mij een plaats heeft opgeleverd in de halve finale, 22 maart of 19 april! Ik wil op deze plek iedereen bedanken die heeft meegeleefd. Het zou leuk zijn als jullie erbij zijn in de semi's!

Hier is een overzicht van de platen die ik heb gedraaid:

01 duderstadt & kirsty hawkshaw - beatitude (marcus schössow remix) [afterglow]
02 re-ward - ensure [black hole]
03 dt8 project - the power of one (mike shiver's catching sun remix) [mondo]
04 kyau vs albert - kiksu [euphonic]
05 passive progressive vs bazar - ultra strings (briggs & badal remix) [neuroscience]
06 mark norman - brasilia [black hole]
07 gareth emery - more than anything (gareth's five a.m. remix) [five a.m.]
08 rapid eye - absolut (r.e.mix) [atcr]
09 mind one - hurt of intention (ferry fix) [flashover]
10 ferry corsten - punk [purple eye]

Geen opmerkingen: