zondag 9 december 2007

DJ Nieuws: Winnaar!

Gisteravond gedraaid in Café Jerommeke tijdens een van de voorrondes van de jaarlijkse DJ contest van Club J. Ik heb gedraaid met vier andere deelnemers en het resultaat mag er zijn: ik heb gewonnen! Ik was als vierde aan de beurt, van 23:45 tot 00:40 uur. De jury gaf aan geen twijfel te hebben gehad over de nummer één, dus de overwinning is dik verdiend. Ik heb een set gedraaid waarin de energie mooi werd opgebouwd. Het publiek reageerde enthousiast op de breaks in bijvoorbeeld 'Clear blue', maar ook het techier werk van Lange & Gareth Emery viel in de smaak. In februari treed ik opnieuw aan in de kwartfinale. De tracklisting van mijn set:

01 Talla 2XLC - No inbetween (Duderstadt progressive dub) [breathe]
02 Joonas Hahmo - Sound of Sunday [anjunadeep]
03 MIKE - Nu sensation (John C remix) [club elite]
04 Klems - Scaling the cliff [club elite]
05 Markus Schulz pres. Elevation - Clear blue (Airwave remix) [a state of trance]
06 Lange vs Gareth Emery - This is New York [lange recordings]
07 Future Breeze - Temple of dreams (Electrique Boutique remix) [united]
08 The Blizzard - Kalopsia (Mark Otten energetic mix) [armind]
09 Genix - Phused (Marcus Schössow remix) [reset]

Op de foto zie je mij een glas Jerommeke-champagne heffen met Hans van Egteren. Hij draaide een stevige set met onder meer 'Control freak' (SVD remix) en 'Lethal industry' (Richard Durand remix). Hij is ook door naar de volgende ronde. Ik wens hem, en de nummer drie die door is -DJ Sigma-, veel succes bij het vervolg.

Video'tje van mij in actie (geen geluid helaas):

video

Geen opmerkingen: