vrijdag 28 september 2007

DJ nieuws: tracklisting Crossing Borderlines


De finale van BNN's DJ contest heb ik helaas niet gehaald. Vanaf deze plek wil ik Cellec veel succes wensen! Hij zit wel in de finale. Dit jaar was ik te gast in zijn show op Radio Capelle. Over radio gesproken: volgende week is het weer tijd voor een guestmix van Bas Evers! Tijdens Crossing Borderlines, de show van de Belgische DJ Config, ben ik een half uur te horen. Crossing Borderlines wordt uitgezonden op zondag 7 oktober om 17:00 uur CET op Afterhours.fm. De tracklisting van mijn (op verzoek) "chilled proggy" set:

1 Art Of Trance - Love washes over (Moshik & Zidan remix) [platipus]
2 Wink - Higher state of consciousness (Barrat & Falconi remix) [cloud 9]
3 Solarsun - Overjoyed (Store N Forward remix) [afterglow]
4 Mike Shiver & Elevation feat. Carrie Skipper - Hurricane (Elevation mix) [captured]

Geen opmerkingen: