dinsdag 28 augustus 2007

DJ nieuws: tracklisting Twisted Desires


Er is nog tijd genoeg tot mijn guestmix voor Twisted Desires, 24 september (ik heb er zin in!). Ik heb toch vast een mix gemaakt van een uur. Uplifting en tech trance dit keer; niet de progtrance die mensen wellicht van mij gewend zijn uit eerdere guestmixes. Misschien maak ik nog een andere, maar ik moet zeggen: deze klinkt vet! Tracklisting:

01 Lustral - Broken (Dousk remix) [baroque records]
02 Cressida - The secret ingredient (Anton Chernikov remix) [alter ego records]
03 Neoblizz - Crying skies (Pavliga loves 303 mix) [deepblue records]
04 Basic Perspective - Chroma (Adymus remix) [neuroscience recordings]
05 Factoria - Revive (Static Blue remix) [breathe music]
06 Passive Progressive vs Bazar - Ultra strings (Briggs & Badal mix) [neuroscience recordings]
07 Maarten Hercules - Body fusion (Breakfast remix) [fraction records]
08 Mark Norman - Brasilia [black hole recordings]
09 Ferry Tayle & Tonks - Vol de nuit (Terry Bones remix) [camouflage]
10 Cosmic Gate - Analog feel [black hole recordings]

Geen opmerkingen: