vrijdag 25 mei 2007

DJ nieuws: 15 Minutes of Fame


Sinds begin april heeft DJ Tiësto een eigen programma op Radio 538: Club Life. Een vast item in dit programma zijn de '15 Minutes of Fame' voor aanstormend DJ-talent. Iedere week selecteert Tiësto een ingezonden mix, die wordt uitgezonden en bovendien te beluisteren blijft op de website van de show.

Met uitzondering van Phynn en Progression (die ondanks hun jonge leeftijd hun sporen al verdiend hebben en binnenkort hun debuutalbum uitbrengen op Tiësto's Black Hole label), hebben de 15 Minutes tot nu toe weinig indruk op me gemaakt. Uiteraard een kwestie van smaak!

Vandaag heb ik besloten dat ik mijn eigen stijl maar eens "in de strijd ga gooien". Ik heb een mix in elkaar gedraaid van een kwartier met de volgende tracklist:

1. Benz & MD 'Oneric' (Original mix) [aurium recordings]
2. Funk d'Void 'Emotional content' (Funk d'Void remix) [soma recordings]
3. Benz & MD 'The sundowner' (Bastards Of Funk & Sonic Union laid back love remix) [aurium recordings]
4. Cerf, Mitiska & Jaren 'Light the skies' (Eelke Kleijn remix) [baroque records]


En de volgende korte biografie gaat meegestuurd:

Bas Evers luistert al vanaf zijn tiende jaar naar elektronische dansmuziek. Dat lange muziekverleden hoor je terug in zijn draaistijl: invloeden van house, techno en trance wisselen elkaar af en vullen elkaar aan. Na drie radio-optredens in korte tijd hoopt Bas na de 15 Minutes of Fame een vaste plek te veroveren in het DJ-landschap.

Ik ben heel benieuwd of mijn unieke stijl wordt opgepikt door (de mensen achter) DJ Tiësto. Niet geschoten is altijd mis! Helaas kan ik omwille van auteursrechten de mix niet via deze blog aanbieden, maar als je contact met me opneemt kan ik je een exemplaar sturen!

1 opmerking:

Tim zei

Succes Bas,
ik weet zeker dat het DJ-landschap er op vooruit gaat met jou erbij! Ennuh, ik kom die mix binnenkort natuurlijk wel een keertje luisteren :-)