dinsdag 6 maart 2007

DJ nieuws: Dance Essentials


Aanstaande zaterdag ben ik te horen met een guestmix op Dance Essentials (zie hier mijn eerdere aankondiging). Inmiddels ben ik voorpaginanieuws op de site!

Zaterdag meeluisteren via Internet? Dit is de link naar de streams. Tussen 21:00 en 22:00 is mijn guestmix te horen en word ik kort geïnterviewd.

Hier is nog een keer de playlist, die na afloop ook hier te vinden is:

1 Mark Otten - Tranquility (Original mix) [armind]
2 Mirco de Govia - Vital spark (Sassot remix) [euphonic]
3 David West - Suffering island (Joonas Hahmo mix) [solaris recordings]
4 Hawk - You're mine [ava recordings]
5 Joonas Hahmo - The fusion (Hawk remix) [ava recordings]
6 Future Breeze - Temple of dreams (Electrique Boutique remix) [united recordings]
7 Modulation - White flame (Miika Kuisma dub) [big star records]
8 Orkidea - Beautiful (Marc Mitchell remix) [five a.m.]
9 Luminary - Dark eyes (Funabashi pres. Tom Porcell mix) [solaris recordings]
10 David West - Make u mine (Dub mix) [ava recordings]

Geen opmerkingen: