zondag 11 februari 2007

DJ nieuws: Nieuwe demo


Via collega Walter Bruins hoorde ik dat de grootste studenten-
volleybal-
vereniging van Utrecht nog op zoek is naar een vaste DJ voor de 4 à 5 feestavonden die de vereniging elk jaar organiseert. Om een indruk te geven van mijn kunsten heb ik vanmiddag een demo mix van krap een uur in elkaar gezet onder de titel The Girls' Volleyball Team Love the DJ Mix. Het is een set geworden die hopelijk voor ieder wat wils te bieden heeft (een enkele rock-invloed is niet gespaard) en die in elk geval super dansbaar is! Hier is de complete tracklisting:

01 Groove Armada - Superstylin' (G.A.'s diskotek mix) [zomba records]

02 Basement Jaxx - Miracles keep on playin' (Red alert remix) [xl recordings]

03 Jamiroquai - Supersonic (Pete Heller - the love mix) [sony music entertainment]

04 Voices Of Life - The word is love (Say the word) (Mousse T's kinda deep mix) [a&m records]

05 Boris Dlugosch feat. Roisin Murphy - Never enough (Chocolate Puma remix) [peppermint jam records]

06 York - OTB (On the beach) (Original mix) [id&t music]

07 Signalrunners - 3000 miles away (Probspot club mix) [five a.m.]

08 Jean Jacques Smoothie - 2 people (Moloko's maxique mix) [the echo label]

09 Dido - Take my hand (Rollo & Sister Bliss remix) [bmg entertainment international]

10 Faithless - I want more (Faithless main mix) [bmg]

11 Kane - Rain down on me (Tiësto remix) [bmg]

12 Justin Timberlake - Like I love you (Basement Jaxx vocal mix) [zomba recording corporation]

Ik ben benieuwd naar de reacties!

Geen opmerkingen: